Reklamace a vrácení zboží

Reklamace a vrácení zboží

Dbáme na vysokou kvalitu našeho zboží. Spolupracujeme s dodavateli, u jejichž výrobků je reklamace velice výjimečná. V případě, že se u zakoupeného zboží přeci jenom objeví závada, postupujte prosím podle následujícího reklamačního řádu:

Při zjištění nedostatku u zboží neodkládejte uplatnění jeho reklamace. Čím dříve nás s problémem seznámíte, tím dříve svou chybu napravíme. Ze zákona tato doba činí 24 měsíců od převzetí zásilky.

Pozor, záruka se nevztahuje na zboží:

  • roztržené, prořezané, propálené či jinak mechanicky poškozené

  • poškozené použitím v rozporu s dodaným návodem k použití či běžnými zásadami používání daného zboží

  • poškozené přírodními vlivy

  • poškozené neodborným servisem

  • s prošlou záruční lhůtou v den jeho předložení k reklamaci

Popis závady, požadavek způsobu jejího napravení a své kontaktní údaje nám odešlete poštovní či elektronickou formou nebo zboží reklamujte přímo na prodejně. Dále je nutné prokázat, že zboží bylo nakoupeno v našem e-shopu, nejlépe dokladem o koupi.

Přehled požadavků Žádosti o reklamaci:

  • označení reklamovaného zboží

  • přesný popis závady, jejích projevů, případně příčiny jejího vzniku

  • požadavek způsobu vyřízení reklamace

  • datum nákupu zboží, číslo faktury (dokladu o zaplacení), kopie faktury

  • vaše adresa a telefon

Kontakty pro uplatnění reklamace:

  • Sklad:
    Pro rychlé vyřízení nás navštivte přímo ve skladu: Veselka 48, Olbramovice - Votice, 25901

  • poštovní adresa:
    Balíček s reklamovaným zbožím a potřebnými údaji zašlete na adresu: NIKARO s.r.o. Veselka 48, Olbramovice - Votice, 25901

  • e-mail:
    Vyřiďte vše z pohodlí domova přes e-mail: obchod@hugo-frosch.cz. Do předmětu zprávy uveďte REKLAMACE.

Lhůta pro vyřízení reklamace běží ode dne předání závadného zboží nám či na místo určené k jeho opravě. Reklamované zboží nemusí být v původním obalu a jako ze škatulky, dbejte však na jeho dostatečné ochranné zabalení, čistotu a kompletnost. Reklamované zboží zákazník zasílá na své vlastní náklady.

O reklamaci jsme povinni rozhodnout do 3 pracovních dnů, případně v této lhůtě nařídit nutnost dalšího odborného posouzení. Reklamaci, odstranění vady a vaši spokojenost obstaráme nejpozději do 30 dnů od data jejího uplatnění, pokud se s vámi nedohodneme na potřebě delší lhůty. Dojde-li k překročení této doby, máte stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Záruka za jakost bude prodloužena o dobu do konečného vyřízení reklamace nebo do doby, kdy je kupující povinen si své opravené zboží vyzvednout.

Od 1. 2. 2016 je možné k řešení sporů využít také mimosoudní cestu. Více v obchodních podmínkách ZDE.

O vyřízení reklamace vás budeme informovat e-mailem nebo SMS dle vašeho přání.

Odstoupení od kupní smlouvy - jak na to?

Nakoupili jste na našem e-shopu, ale z nějakého důvodu potřebujete zboží vrátit? Zákon na vás myslí a dává vám 14 denní lhůtu, kdy můžete od kupní smlouvy odstoupit. My na vás myslíme také a rozšířili jsme tuto možnost také pro zboží nakoupené v naší kamenné prodejně.

Chcete-li své právo uplatnit, zašlete nám svou žádost písemnou formou na adresu: Nikaro s.r.o. Veselka 48, Olbramovice, 259 01.

Nebo elektronicky na e-mail: obchod@hugo-frosch.cz.

Abychom se vyhnuli nejasnostem, uveďte prosím datum vašeho nákupu, číslo smlouvy či faktury, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Zboží nám zašlete do 14 dnů od podání žádosti o odstoupení od smlouvy. Velmi oceníme zboží vrácené v původním obalu. Dále dbejte na jeho kompletnost a nepoškozený stav. Bude-li zboží vaší vinou poškozeno, jsme oprávněni uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a odečíst ji z vrácené částky.

Plnou částku ceny zboží vám uhradíme do 14 dnů od odstoupení od smlouvy stejným způsobem, jakým jsme přijali vaši původní platbu.

Malý tip pro nerozhodné zákazníky: Nezapomeňte, že máte právo odstoupit od smlouvy kdykoliv před dodáním zboží.

V případě nejasností nás neváhejte kontaktovat.

Váš tým www.hugo-frosch.cz

Odeslat článek známému   Vytisknout